Benieuwd welke taken ik precies van je kan overnemen?
COMMUNICATIE
Communicatie is een vak apart. Jouw klant moet zich aangesproken voelen door wat jij wilt vertellen. En hoe ga je jouw boodschap overbrengen? Wil je duidelijke teksten op jouw website? Wil je dit misschien combineren met het versturen van een nieuwsbrief? Misschien kies je er zelfs wel voor om jouw bedrijf via folders of flyers te promoten. En als je online verkoopt, zorg je dan ook voor een goede follow up per email? Ik kan je helpen met het kiezen van de juiste strategie en het schrijven van teksten.
SOCIAL MEDIA en CONTENTBEHEER
Tegenwoordig zijn online communicatie en social media bijna onlosmakelijk met elkaar verbonden. Heb je eenmaal een mooie website dan vindt Google het erg fijn als je daar regelmatig ook nieuwe informatie (content) op plaatst. Bovendien moet je website op zo veel mogelijk manieren zichtbaar worden. Niet alleen via Google dus, maar ook via andere media. Ben je al actief op Facebook, LinkedIn, Instagram en misschien zelfs twitter? Goed bezig! Dan weet je ook dat het behoorlijk tijdrovend is om in contact te blijven met je volgers en met regelmaat berichten te posten waarin je uiteraard ook verwijst naar jouw prachtige website.
Ik help je graag bij het beheren van je huidige social media accounts. Ik kan de berichten voor je schrijven en inplannen, of desgewenst ook de interactie met jouw volgers onderhouden.
Ben je nog niet (heel) actief op social media maar wil je dit wel worden dan is het allereerst van belang dat je keuzes maakt. Op welke media wil jij actief zijn? Met welke frequentie?
Ik kan je helpen bij het maken van de juiste keuzes, en met het opzetten en beheren van je accounts.
OFFICEMANAGEMENT
Als je een bedrijf goed wilt runnen komt daar heel wat bij kijken. Je mailbox moet iedere dag één of meerdere keren gecheckt worden, immers er kan zomaar een bericht van een nieuwe potentiële klant tussen zitten. Je agenda moet op orde zijn, zodat je meteen kunt zeggen op welke dag en welk tijdstip je nog ruimte hebt voor een gesprek. Als je projectmatig werkt is het fijn om in een oogopslag te zien wat al gedaan is en wat, wanneer nog moet gebeuren.
In hart en nieren ben ik een echte planner en regelaar. Ik help jou graag om de dagelijkse gang van zaken zo soepel mogelijk te laten verlopen.
EN MEER…..
Oh ja hoor er is zoveel meer waar ik je bij kan helpen:
Evenementen organiseren, zakenreizen boeken, abonnementen verlengen of wijzigen, documenten archiveren, je inbox beter organiseren, nou ja noem maar op. Heb jij hulp nodig bij iets wat niet op het lijstje staat…. #durf te vragen, want vragen staat vrij.
Je kunt altijd vrijblijvend contact opnemen om te informeren of ik je kan helpen.
En ik hoor je denken: “Ja maar wat kost dat dan?” Kijk voor de verschillende opties naar mijn tarieven.
De Virtueel Assistent als sparring partner, zodat jij als ondernemer meer tijd hebt om écht te ondernemen?
Monique Aandeslag
Virtueel assistent voor ondernemers
Zodat jij weer echt bezig kunt zijn met wat je leuk vindt.
Algemene Voorwaarden
Door gebruik te maken van deze website verklaart u dat u de Algemene Voorwaarden hieronder heeft gelezen en hiermee akkoord gaat.
Privacy Verklaring
Monique Aandeslag hanteert de Privacy Verklaring zoals hieronder vermeld, conform de AVG wetgeving.